Litt om Meg, Espen

Hei Jeg er Espen og har blitt kjæreste, forelsket og forlovet med Daniela, verdens flotteste dame (meu Brazuca). Jeg har fått æren av å skrive i bloggen til Daniela, hun sier det er vår blogg nå, ok det synes jeg er en flott tillitserklæring å få, hun viser at hun elsker meg.

Kan fortelle litt om meg, jeg er født i 1965 i Oslo, hovedstaden i Norge, bodde der til 1974 da hele familien flyttet til Nøtterøy rett utenfor Tønsberg som er Norges eldste by.

Jeg har 3 barn og for øyeblikket leier jeg en leilighet, også dette utenfor Tønsberg.

Jeg er utdannet Urmaker og jobber på øyen som jeg er oppvokst på, trives i jobben og har flotte kolleger.

Kan se at å skrive så mye og så godt som Daniela klarer nok ikke jeg, så dere får klare dere med litt av gangen.

Hilsen den Norske vikingen som elsker Daniela!

7 comentários sobre “Litt om Meg, Espen

  1. Hahah Tathi… vc conseguiu entender o que o Espen disse? Ele é um fofo mesmo.. como a Camila falou.

    Ficou todo bobo meninas com os comentários de vcs, especialmente o seu Camila em norueguês! Obrigada de coração 😉

  2. Espen, jeg tror det er flott at du skriver litt på Danielas blog, så hun – også jeg – kan prøve å lese litt på norsk! Velkommen til “blogg verden”! Hilsen Camila

    Daniela, que fofo! Ele quer compartilhar seu mundo com você, mesmo!!!! super beijo

    • Takk for det, skal jo også lære meg Portugisisk da, men ønsker at Daniela lærer seg Norsk først.
      Liker at du kombinerer navnene Deres! Hilsen Espen

    • Hei/Hoy Tathi. Jeg skal forsøke å skrive mer her, og da etterhvert på Portugisisk!
      Vou tentar escrever mais aqui, e depois, eventualmente, o Português!
      Hilsen/ Atenciosamente Espen

Deixe um comentário

